perjantai 29. marraskuuta 2013

Rakkaimmat joulukoristeet

Näihin joulukoristeisiin liittyy lämpimiä muistoja.

Äitini hurahti aikoinaan ristipistotöihin ja niitähän alkoi satelemaan meidän lastenkin koteihin. Tämä jouluinen taulu on minulle hyvin rakas. Sen paikka on eteisessä, jotta jokainen sisääntulija näkee tontun ja hevoset

Toinen tärkeä joulukoriste on tämä joulukyltti. Osallistuin ensimmäistä kertaa Joulureen salaiseen jouluystävään ja tämä kyltti löysi tiensä sydämeen. Se koristaa meidän ulko-ovea joulukuun puolesta välistä loppiaiseen,


Myös tämä joulukoriste nostalgisuudellaan on minulle hyvin rakas. Tämäkin koriste on tullut meille Joulureen salaisen ystävän kautta. Koristeen paikka on meidän eteisen peilin nurkassa. Siinä se oli viime vuonnakin ja tulee olemaan tänäkin vuonna.



Tämä soittorasia sai sydämestäni lopullisen paikan, kun mies toi paketin minulle pari päivää sitten. Soittorasia on muisto minulle kun neljä vuotta sitten ensimmäisen kerran tapasimme. Silloin olen kertonut, että joulu on mulle tosi tärkeä. Eipä tainnut mies tajuta millaisen joulufriikin kanssa on kattilansa yhdistänyt ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti