torstai 12. joulukuuta 2013

Viimeinen Salaisen ystävän joulupaketti

Postipoika muisti minua taas tekstiviestillä. Äiti tuossa oli jo aiemmin laittanut päivällä tekstaria, jotta paketin pitäisi olla minulla ihan lähiaikoina. Miehellekin tuumasin, että äidin joulupaketti odottaa postissa. Ei muuta kuin pakettia taas hakemaan. Eipäs ollutkaan paketti äidiltä vaan salaiselta jouluystävältä. :)

Taas oli tiedossa paketin punnitsemista, hypistelyä ja arvailuja mitä siellä tällä kertaa on sisällä. :D Mies veikkasi kolmea kiloa suklaata.

Innoissani taas avasin paketin ja mitä ihanaa sieltä löytyikään. Kauniisti sellofaaniin kääritty laatikko, jonka kannen kahvassa oli kaurispiparimuotti. Piparimuotti menee muuten viikonloppuna käyttöön :)

Laatikkoa availlessani, ensimmäinen ajatus oli: "Tää on niin nätti, tänne mä voin laittaa kaikki mun sukkapuikot talteen" Laatikon sisältä löytyi suklaata, tuikkuja sekä itselleni hyyyyvin mieluinen yllätys. Dropsin Fabel lankaa. Tätä lankaa en ole vielä kokeillutkaan, mutta sormet syyhyten jo mietin mitä tuosta langasta aikaan saisin :) Lankaa on tullut hypisteltyä jo muutamaan otteeseen. Tein kyllä pyhän päätöksen, että nuo langat tulee menemään mun omaan käyttööni ;)

Kiitos Tjorven ihanista paketeista ja viesteistä joita laitoit, jaoit joulumieltä meille kaikille ihan mahtavalla tavalla :D  Hieman on haikea fiilis kun salainen jouluystäväkierros on päätöksessä. Toivottavasti ensi joulunakin on mahdollista olla mukana tällaisessa :)





2 kommenttia:

  1. Kiva kuulla, että paketti tuli perille. Fabelit on valittu juuri sinua ajatellen, itse olen tykästynyt siihen kovin. Rauhaisaa joulunaikaa, enää reilu viikko odotusta jäljellä!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Fabelit on jo muuten puikoilla :) Teen itselleni niistä pipon :) Rauhallista joulua teillekin!

    VastaaPoista